ברכה מסבתא

אני לא רוקחת תרופות סבתא
ולא מספרת סיפורי סבתא
לא קוראים לי כריסטי אגתה

אני בסך הכול אמא של אמא של מישהו
וגם אמא של אבא של מישהו
לפעמים מתרגשת (יש למישהו טישיו?)

הנכד הקטן קורא לי תתה
כולם בהתחלה קראו לי ככה
ועכשיו הם קוראים לי כמו שצריך
אבל רק כשמישהו מהם משהו צריך

נו שויין, בשביל זה אני כאן
וכל עוד אני כאן
אז כנראה שאתם הנכדים
עדיין צעירים נכבדים

ואתם הנכדים אוהבים לבוא אליי בחופשות
אוהבים שאני מכינה לכם ארוחות טעימות
אתם פותחים בהתרגשות את ארון ההפתעות
ארון הגדוש להתפקע בממתקים ומגדנות

כשבא לכם להתפנק אז אתם באים אליי
כי אני אתכם אוהבת בכל מצב ובכל תנאי
לא צועקת לא שופטת ולא נוזפת
פשוט נטו אתכם אוהבת

אתם מקשיבים מרותקים כשאני מספרת בלשון חדה
איזו מין ילדה היתה אימא כשעוד היתה ילדה

ותקשיבו לי עכשיו בתשומת לב
אולי אני סבתא אבל שמורה היטב ונראית מעולה
מיום ליום אני רק משתפרת וכוחי עולה ועולה
הסבתות של היום זה לא הסבתות של פעם
אנחנו פעילות, מבלות ונהנות בכל רגע, ומכל טעם

אנו אנרגטיות, נבונות ועתירות בניסיון חיים עשיר
לכל בעיה ולכל צרה יש לנו פתרונות מקיר לקיר

ואל תשכחו שגם אני פעם הייתי ילדה
לא נולדתי סבתא כשהביאו אותי הביתה
רק שאני חיה בציר זמן שונה
אבל אל דאגה בקרוב זה ישתנה

אתן הבנות תהיו לסבתות
ואתם הבנים לסבים
וזה יגיע מהר יותר
ממה שאתם חושבים
או ממה שאתם מסוגלים לתאר
כי בחיים לא מחלקים מדליות וכתרים
אז בינתיים תיהנו מהילדות ומהנעורים.


4 תגובות:

  1. אין כמו סבתא שלי הכייי הכיייי טובה בעולם:+++++}

    השבמחק
  2. סבתא שלי :) אוהבת אותך
    הכי הכי בעולם סבתוש

    השבמחק
  3. אין על הסבתות הן הכי אוהבות והכי מפרגנות בעולם.
    לעולם לא אשכח את סבתי נוגה, אשר אהבה ופינקה את הנכדים ללא תנאי וללא סייג. זוהי אהבת נפש, אהבת אמת, הבלעדית לסבתא.
    תמיד נעים וטוב אצל הסבתא.

    השבמחק