ברכה מסבתא לגיוס הנכד


אני לא מאמינה יקיר שלי שאתה כבר מתגייס לצבא, ותכף יהיה לי נכד חייל.
אבל אתה מתגייס למען מטרה נעלה – שרות למולדת ותרומה לחברה. אתה עוזב בית חם ויוצא לבדך בכוחות עצמך לדרך חדשה. שאלוהים ישמור צעדיך ותהיה מבורך בדרכך. אך כשתהיה רחוק מהעין, לא תהיה רחוק מהלב. תדע שתמיד יש מישהו שעליך חושב.

הנה במהרה, תצטרך להסתגל לאורח חיים שונה. אימונים פיזיים, שעות שינה מועטות ומסגרת צבאית. אפילו אוכל אחר. בצבא תלמד לעומק ערכי רעות אחווה ואחדות. ערכים של עבודת צוות ועזרה לזולת. אך אין לי ספק שכאשר תסיים את שנות שרותך הצבאי תהיה בחור קשוח יותר ואף בטוח יותר בעצמך וביכולותיך.

ואל תשכח להתקשר ולדרוש בשלומה של סבתא שלך. הצבא זה לא כוכב שבתאי, ואפשר להתקשר מדי פעם. אני גאה להיות האישה הבוגרת ביותר שאוהבת אותך. ואם תזדקק למשהו, לא משנה מה, אל תהסס לבקש. אפילו אם תזדקק לעצה או אוזן קשבת. אתה בחור לעניין, גבר גבר. עלה והצלח כמו מטאור בשמיים
וחזור בשלום אל חיק משפחתך ואל הבית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה