ברכה מסבתא ליום הולדת לנכד

נכדי המקסים והחתיך
יום הולדת שמח לך נסיך
ביום הולדתך אני כמו כד אושר המתמלא עד גדותיו
אני כל כך שמחה ומאושרת בשבילך ילד של זהב
לעולם אל תשכח - שסבתא תמיד אותך תאהב
מאחלת לך מעומק הלב שתמיד יהיה לך כיף
שתגיע רחוק ותעשה מה שאתה אוהב

אני נהנית לנהל איתך שיחות ולהאזין למה שאתה אומר
להקשיב לדברים החכמים והסיפורים שאתה מספר
אני לוגמת בשקיקה כל מילה וכל משפט
כי אתה פיקח ונבון  ילד יחיד ומיוחד
לעולם לא אשכח איך אמרת לי שאני סבתא לתפארת
גרמת לי להרגיש כל כך טוב, וההרגשה הזאת איתי נשארת

נכד יקר, אתה תלמד שהחיים הם מסע מרתק
אך זכור שהדרך לא פחות חשובה מהמטרה
לכן תמיד תשמח בהווה, תחיה כאן ועכשיו
ואל תחכה שיקרה משהו כדי שתרגיש כמו זהב
תיהנה מהדרך עצמה, ובכל מה שאתה עושה תן את הנשמה
לעולם אל תניח לאושרך להיות תלוי בהישג כזה או אחר
כי הדרך עצמה היא החשובה ביותר
וכדי להצליח אל תרפה לרגע, תנסה שוב ושוב
תהיה חתרן בלתי נלאה עד שתהיה אלוף

מאחלת לך שיתגשמו משאלותיך
ושתאפשר לעצמך ליהנות ולשמוח כל ימי חייך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה