מכתב אהבה מרגש לאהוב


אהבת חיי, רק מעצם המחשבה עליך אני נרגשת ומתרגשת.
הרעדת את מיתרי ליבי ופרטת על נימי נפשי. נגעת ביד טובה ומלאת רוך במקומות הכי מרגשים. הייתי כל כך סגורה ומסוגרת בעצמי. ואז באת ופתחת את ליבי לרווחה. הכנות הפשוטה בה דיברת אליי שבתה את ליבי.

זה מדהים שמצד אחד משהו בך מרגיע ובו בעת מסעיר.  בזכותך גיליתי את היופי שבאהבה, את המשמעות העמוקה של אהבה גדולה. הילכת עליי קסמים. האלוהים שבתוכי התחיל לדבר. והוא אמר לי בקולו הרועם וההחלטי – מצאת את אהבת חייך. זוהי האהבה האחת והיחידה שתדעי אי פעם.

יקר שלי, יש בינינו חיבור מדהים. משהו שלא חוויתי בעבר. אני משתוקקת לצאת איתך למסע חיים משותף, מסע אל תוך העתיד. רוצה להיות לך חברה טובה לחיים, שותפה לדמעה שותפה לצחוק ושותפה לרגעים רומנטיים. להקשיב לך בתשומת לב, להיחשף בפניך ולחלוק איתך בכול.  לתמוך בזמנים קשים ולתת את הלב מכל הלב. אהבתי אליך יוקדת וממוקדת. רוצה להיות שלך נאמנה רק לך. להיות אשת סודך. להיות לך חברה ללב ולנפש.

אוהבת את ההתלהבות ושמחת חיים הנפלאים שבך. אתה לא פעם מתמודד עם סערות ואתגרים, ויחד עם זאת כל פעולותיך נעשות ביושר ובאהבה. זה מרגש לראות שאתה עדיין מאמין בטבעו הטוב של העולם. את הגדול מהחיים.

שלך,

אהובתך לנצח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה