מכתב אהבה לנסיכה שלי


נסיכה יפהפייה שלי

אומרים שקשה להביע רגשות עמוקים במילים, אבל אעשה כמיטב יכולתי.

את התכלית של חיי
את התגשמות חלומותיי
את כל הטוב שייחלתי לו אי פעם.

נסיכה יפהפייה שלי
את המתיקות והטעם
בלעדייך אין לשום דבר טעם.

את יצירת אומנות נפלאה שברא אלוהים ביד מיומנת, ובטעם טוב.
את היא האהבה האבודה שתמיד חיפשתי. והנה לבסוף מצאתי. את האוצר היקר והנסתר שנחשף לנגד עיניי.

מי שיסתכל סביב, ייראה המון אנשים עוברים ושבים אבל אני לא רואה איש, אלא רק אותך. לא רואה דבר בעיניים, כאילו רק את קיימת בעולמי.

ובליל אור ירח מלא, אנו מתמלאים ברומנטיקה מתקתקה אבל אמיתית, כזאת שנובעת ממעמקי הלב. אולי הלילה קר, אבל האש בלבי יוקדת בעוצמה רבה.

הקשר בינינו עז ואין לנתקו. שפע של אהבה ואור מקיפים אותנו כשאנו יחד. אני מרגיש על פסגת ההר, ובו בעת מרגיש באמת בבית. איתך נכנסתי לעידן היפה ביותר והמאושר ביותר בחיי, כאילו נכנסתי בשערי גן עדן.

נסיכה יפה שלי, את האהבה היחידה ביקום שלי, ממלאת את הווייתי ומציפה אותי ברגשות אציליים. אני מתבונן בך ורואה הילה של אור המקיפה אותך.

איתך אני מרגיש הכי מוכן, הכי נכון והכי חופשי בעולם.
את מושכת אותי קדימה הופכת אותי לאיש טוב יותר, לאדם שפוסע בעולם בצעד גאה, בלי פחד ובלי מורא.

יפה שלי, אהבתנו היא מתנה יקרה מפז שניתנה לשנינו.
אנשים שרואים אותנו יחד אומרים איזה זוג מהמם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה