ברכות מאמא לחתן בר מצווה


בן יקר, חתן בר מצווה אהוב. הנה אתה מופיע הערב במלוא הדרך, ניצב לצד בני משפחתך הנרגשים. כשמסתכלים בך כבר מתמלאים תדהמה – וואוו איך גדלת? מילד קטן ושובב לחתן בר מצווה.

גיל בר המצווה הוא גם גיל ההתבגרות וזו היא תקופה של מרד נעורים. אם פה ושם היית קצר רוח או חסר סבלנות. קצת כועס. אנו מבינים, היינו שם פעם בעצמנו. זה בסדר וזה יעבור. הרשה לנו לטפוח לך על השכם ולומר כל הכבוד! כי אתה מתמודד יפה מאוד. אתה ראוי לכל דברי השבח וההלל. ראוי לכל קומפלימנט ולכל מחמאה שאנו מרעיפים עליך. אז הנה זה מגיע...

ילד שלי, אתה יקר ונדיר סקרן ומגלה עניין. מגלה הבנה עמוקה בכל דבר. הבנה שמשפיעה על הסתכלותך על המציאות ומתוך כך על על מעשיך. אתה מתבונן בעיניים נבונות ומבינות. אפשר רק להתפעל ולהתפעם מרוחב ליבך ונדיבותך. מעורר אהבה בקרב הסביבה. אנו מאמינים בך בכל ליבנו.

בן מקסים שא עיניך אל האופק, חיים שלמים לפניך. העתיד צופן לך בחובו אתגרים מעניינים וחוויות מסעירות. אנו מאחלים לך שתמיד תאיר ותזהר באור יקרות. תדע להפיק את הטוב מכל דבר. השתדל תמיד לפעול לפי צו מצפונך, לפי ערכי מוסר. באומץ לב ביושר ובהגינות. אנו גאים בך מאוד ומאושרים להיות הוריך. אנו הורים בני מזל שיש לנו בן שכמותך.

ועוד עצה קטנה לסיום. היה חזק ונחוש.  הפוך כל נפילה להצלחה. לנסות שוב ושוב  ולא לחדול לעשות. לגבור על המכשולים שבדרך. להתמודד פעם אחר פעם בנחישות ובהתמדה. עד להשגת היעד המיוחל. עד שזה מצליח. לא מתייאשים, זוכר?

אוצר שלי,
היה מבורך בכל דרכיך ומעשיך

אמא.

תגובה 1:

  1. יופי של ברכות מחממות את הלב ! מאוד חכמים . מדויקים .

    השבמחק