מכתב סליחה מאמא לבת

מכתב סליחה - בקשת סליחה

ביתי היקרה,
לפעמים יש חילוקי דעות בין אמא לבת, לפעמים מרוב דאגה ופחד נאמרות מילים שפוגעות. אלטון ג'ון שר שהדבר הקשה ביותר הוא לומר סליחה, אבל יש אולי דבר יותר קשה מלומר סליחה והוא לסלוח. מקווה שיהיה לך הכוח האומץ והעוז לסלוח לי.

יקירתי, את חלק מדמי ומנשמתי, אותך נשאתי ברחמי תשעה חודשים, ינקת ממני חלב אם, את חלק בלתי נפרד ממני. והחיים? החיים קצרים מדי מכדי לשמור טינה, החיים הם כצל חולף, כל שעה שעוברת וחולפת, מי יכול להחזיר לאחור?

אבל הנה היום אני מרכינה ראשי ובאה אלייך היום על מנת לבקש ממך סליחה, מקווה שתסלחי לי, אני מבקשת את סליחתך. ולא כדי שאני ארגיש טוב יותר לגבי מה שקרה, אלא כדי שנשוב להיות שוב יחד אמא ובת. כדי ששוב נשוב לדבר ולשוחח ולצחוק יחד, וליהנות זו מחברתה של זו. כדי שנשתף זו את זו, נחלוק בשמחה ובכאב. אני רוצה שתדעי שאני אוהבת אותך מאוד. ואני רוצה לחזור ולהרגיש האמא שלך, ואת ביתי, את זקוקה להרגיש באמא אמיתית.

שלך,
אמא