ברכות לפסח / פיוס

על פי תורת ישראל, חודש ניסן הוא החודש הראשון בשנה. הביטי החוצה וראי את התחדשות  הטבע, השדות הפורחים בשלל צבעים. ניסן הוא זמן מצוין להתחיל מבראשית, לפתוח דף חדש חלק ונקי, זהו זמן מרגש ומפעים. הנחלים  והנהרות זורמים בשצף קצף, זה ממש לא הזמן המתאים לשרות בעצב.

המסר של הטבע צלול וברור, להתחיל הכול מחדש במרץ. לא צריך להמשיך להתעקש על קטנות, הרי אנחנו כבר לא ילדות קטנטנות. אולי הייתי עקשנית מדי, אול עצמתי את עיניי. אולי לא תמכתי בך כאשר הייתי צריכה להיות לידך ולעזור, אבל אני יודעת דבר אחד אחותי היקרה, אני יודעת שאין משהו שבשבילו שווה להיות בריב, תמיד כדאי את הפיוס להעדיף.

בפסח זה, בחג חירות קדוש זה אני מושיטה אלייך את שתי ידיי ומבקשת שנחזור להיות חברות טובות וקרובות כפי שהיינו בעבר. אני מבקשת סליחה מעומק הלב על מה שהיה, ורוצה לומר לך שאת יקרה לי מכל דבר. בחג פסח זה בואי נשכין שלום, ונשלים.

אוהבת אותך מאוד.

שלך,
ליאת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה