הצעת נישואין




זהו נוסח להצעת הצעת נישואין. בהצעת נישואין זו הבחור כורע ברך ברגע הנכון ואומר את הדברים הבאים:
מעיין יקירתי
אני כורע ברך בפנייך
ואני כורע ברך בפני אהבת חיי
התינשאי לי אהובתי היקרה?

 הצעת נישואין אלה הן המילים בהן השתמש שי כאשר הציע נישואין לאהבת חייו, מעיין. כחודש לפני הצעת הנישואין סיפר לי שי אודות כוונתו להציע נישואין לחברתו הטובה מעיין, וביקש עצה כיצד לעשות זאת. ישבנו יחד לכוס קפה והתחלנו להעלות רעיונות להצעות נישואין. חלק מההצעות שי אהב יותר וחלקן פחות. את הצעת הנישואין באילת הוא דחה על הסף בתואנה שכרגע העונה חמה מאוד, והוא לא רוצה לגרור את מעיין לדרום הארץ. מה דעתך אמרתי לו, שתבצע את הצעת הנישואים ביום האהבה, זה לא רחוק בכלל, עוד מעט התאריך מתקרב, וזה יהיה סיפור כיסוי מעולה, לא משנה מה תעשה לא משנה לאן תיקח אותה היא תזרום עם זה ולא תחשוד שאתה הולך להציע לה נישואין. היא תהיה בטוחה שאתה מפתיע אותה ליום האהבה. את הרעיון הזה דווקא שי אהב מאוד. זה סיפור כיסוי מושלם הוא אמר בהתלהבות, אבל עכשיו רק נשאר להחליט איך להציע נישואין.
ישבנו במשך יותר משעתיים ושוחחנו. אני לא מאמין כמה זה קשה להחליט לגבי הצעת נישואים אמר שי. זה קשה רק אם אתה עושה את זה קשה, עניתי לו. זרקתי לו המון רעיונות להצעות נישואין, בכל הצעה והצעה הוא מצא משהו שלא מצא חן בעיניו. לבסוף אמרתי לו, אתה יודע מה נראה לי שאתה בחור שמרן, אתה לא מחפש זיקוקי די נור, אתה לא רוצה משהו גרנדיוזי, נראה לי שאתה בקטע של הצעת נישואין צנועה ופשוטה. שי הסתכל בי כאילו קראתי את המחשבות שלו, אתה יודע מה אחי, הוא אמר לי, הבנת בדיוק את הראש שלי. תראה, לקחת אותה לאיזה צימר בצפון, הרי רק לפני חודש חזרנו מצימר, ולהציע לה נישואין ביכאטה? לא יודע, ספינות עושות לי מחלת ים. אני באמת מחפשת את הפשטות. איך אתה יכול לעזור לי ליצור הצעת נישואים פשוטה?

הכי פשוט אמרתי לו, זה שתקנה לה טבעת אירוסין יפה, טבעת עם יהלום. קח אותה ביום האהבה למסעדה שמשקיפה אל חוף הים, תזמין בקבוק דום פריניון טוב, ארוחה מפנקת, ובדיוק ברגע שהשמש נושקת לים, ומתחילה לשקוע, ככה על הרקע של השקיעה הרומנטית, תכרע ברך לפניה, תגיד לה את המילים שאני אכתוב לך – אבל שים לב אתה צריך ללמוד בעל פה את המילים הללו. אל תדאג זה יהיה קצר וקולע, כך שיהיה קל לך לזכור, ואחי תראה איך היא תיעתר לך ברצון. לקצר את הסיפור, שי אהב מאוד את הרעיון, ובת זוגתו נעתרה והסכימה להינשא לו.

5 תגובות:

  1. תודה רבה על המידע.
    הרבה אנשים מחפשים דרכים ושואלים איך להציע נישואין בדרך מקורית? הדבר הכי מקורי שתוכלו לעשות זה לחשוב מה בת זוגתכם אוהבת, מה יגרום לה להחסיר פעימה ברגע שתופיעו איתו מולה.
    כאשר חיפשתי דרך מקורית להציע לחברתי נישואין הלכתי לאמא שלה ושאלתי אותה מה היה החלום הכי גדול שלה. והיא אמרה לי להטיס מסוק. אני ישר חשבתי על להציע לה נישואין במהלך טיסה במסוק בשמי הארץ ואירגנתי את זה. זה היה מאוד מיוחד והיא ממש התרגשה( כל כך שמזל שהיא לא הטיסה את המסוק באותו רגע). תחשבו על משהו אישי, תתייעצו עם אנשים שקרובים לבת זוגתכם ואולי יעלה לכם רעיון מקורי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן הצעת נישואין חשובה, מכיוון שזה משהו שנישאר איתנו לכל החיים. גם אחרי 20 שנה האישה תיזכור איך בן זוגה הציע לה נישואין.

      מחק
  2. מעניין איפה הוא קנב את הטבעת אירוסין?
    רינגסטון - כי טבעת אירוסין היא מתנה לכל החיים www.ringstone.co.il

    השבמחק
  3. מעניין איפה הוא קנה את הטבעת אירוסין
    רינגסטון - כי טבעת אירוסין היא מתנה לכל החיים
    www.ringstone.co.il

    השבמחק