מכתב אהבה רומנטי לבת זוגי


אני מברך את היום שבו פגשתי בך, אמצע הקיץ, יום חם ויום שלא אשכח לעולם.מיום שפגשתי אותך עברתי מעולם משעמם וחסר טעם אל עולם צבעוני מרתק, מלא בניחוחות וטעמים משכרי חושים. ואת, את מגשימת החלומות שלי, כי איתך אני מרגיש שהגשמתי את חלומי הגדול ביותר, החלום למצוא את אהבת חיי.

אני מברך את היום שבו פגשתי אותך. את כל כך חשובה לי וכל כך משמעותית בחיי, עד שאני כבר לא מצליח לראות את עצמי בלעדייך. כשאנו רחוקים זה מזה, רוצה רק אלייך.
את אוהבת ואת נאהבת את מעצבת את עולמי, צובעת את האפור בצבעים עזים ומאירי עיניים.
בכל יום אני אומר לעצמי, כמה טוב לי שאת איתי.

אני מברך את היום שבו פגשתי בך, וסוף כל סוף אני יכול לומר שמצאתי את האושר. מצאתי את השמש שלי שמחממת את נשמתי ומאירה את חיי. מדהימה שלי רק איתך אני רוצה לפסוע יד ביד על חוף הים על רקע שקיעה אדומה, ולצעוד לעבר עתיד מבטיח וטוב.

היופי שלך מסחרר את ראשי בכל פעם מחדש, את ההשראה שלי ואת הקסם בחיי.
איתך אף פעם אני לא שבע מלהתחבק ולהתנשק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה