מכתב סוער ומרגש לאהבת חיי


אהבת חיי, אוצר אמיתי שכמותך. אני מדבר איתך בפתיחות מלאה. החיבור שלי אלייך מרגיש כל כך טבעי ונכון. אני מאוהב בך עד אין קץ, עד עצמותיי. ובעוצמות שמעולם לא ידעתי. אני מוכן לעשות הכול, לסכן הכול, כדי להיות איתך. לסכן את כל מה שיש לי, לסכן את חיי ולו רק להיות איתך. תשוקתי ואהבתי נועדו רק לך.

אהבתי אלייך סוערת יצרית ופראית כמפל שוצף וגועש. אני מתבונן בך ורואה מראה כל כך יפה כל כך מרנין ומלבב. אני מרגיש שאני יכול לצפות בך כך עד אין קץ. את מחזה מפעים ומרגש. משתוקק לשבת קרוב לצידך למול הים בעת השקיעה, לחבק אותך ברגש ולאסוף אותך אליי על רקע הדמדומים, ורוח ים נעימה ומלטפת. אין כמו לנוח במקום בטוח יחד איתך – להביט מהחוף אל האינסוף. אלה הם רגעים עוצרי נשימה. ברגעים כאלה אני מרגיש אדם שלם מושלם ומאושר.

אושר שלי, אהובתי האיכותית ובעלת הטעם המשובח. את עבורי מגדלור בערפל החיים. כמו פיה זוהרת מרחפת באוויר, ומפזרת סביבה קסמים. אני מסתכל אל האופק ורואה אותך, התגשמות חלומותיי. מעל הכול אני רוצה לעשות אותך מאושרת. רוצה שתהיי באמת מאושרת ושבעת רצון. חופשייה ממועקות וממחשבות מטרידות. להבטיח את חירותך ורווחתך. יפה שלי, את האושר הגדול שלי בחיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה