מכתב להחזיר את החברה או האישה


אולי אני בן אדם שמתקשה להראות רגשות. לא אסתיר את רגשותיי, לא עוד. אני אעשה שינוי.
אני מבקש ממך לתת צ'אנס לקשר הזה. לפתוח דף חדש. להשתנות, לעשות מאמץ, לשים אותך במרכז חיי. כי את הכי חשובה בעולם.
כל מה שקורה בינינו, נישאר בינינו. אפילו שנריב, זאת המריבה שלנו. בבקשה תני הזדמנות לתקן. אני קלקלתי ואני אתקן.
המקרה הזה גרם לי לחשוב לעומק, על החיים שלנו יחד, ושאנו לא מבלים מספיק יחד, לא יוצאים מספיק.
וחשוב לי שתדעי, אני לא רוצה אישה אחרת, אני רוצה רק אותך.
מבטיח להקדיש לך זמן, להעניק לך לתשומת לב, לתת חיבוק, להתעניין, לאהוב.

שתדעי שאם את צריכה משהו, אז אני כאן בשבילך. אם את זקוקה לעזרה במשהו, אז אני כאן בשבילך.
מבטיח שתמיד אדאג לך, אשתף אותך בכל דבר
אגונן עלייך. מעל הכול, אוהב אותך.
את האדם היקר ביותר לליבי, איכפת לי ממך.
בואי נשוב להיות יחד, ואעשה הכול שתהיי מאושרת.
כשאני איתך, אני מרגיש יפה יותר, חכם יותר ומוצלח יותר. את מעצימה אותי והופכת אותי לגרסה המשופרת של עצמי.
שובי אלי, ונפתח דף חדש
יחד ננצח


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה