יום נישואין שמח

-->


יום נישואין הוא הזמן המתאים לעצור לרגע מכל הרעש והמהומה בחיים, לפנות זמן ולציין יום חשוב זה במערכת היחסים. בשונה מיום הולדת, שלא בחרנו מתי להיוולד, הרי שיום החתונה הוא יום שקבענו בעצמנו את מועדו. זהו יום מיוחד מאוד עבור שני בני הזוג. לשכוח יום נישואין זה נו נו נו גדול. הן הגבר והן האישה כותבים מכתבי ברכה, ומכתבי אהבה זה לזה, וחוגגים את האירוע בבילוי זוגי משותף.


ברכת יום נישואין שמח – מהבעל לאישה

לאישתי היקרה, יום נישואין שמח במיוחד
את האישה שאהבתי ואוהָב לעד
בכל מערכת יחסים
יש פה ושם מחלוקות והיסוסים
אבל אפילו בזמנים הכי קשים
עמוק בליבי יודע אני היכן את מבטחי לשים
אני יודע שיש לי אותך
ואת יודעת שיש לך אותי
אני מתבונן על פרק הזמן שאנו בעל ואישה
ואני יכול לומר שאני גאה בנו ואני חש מאושר
יחד נסתכל קדימה אל אופק מבטיח
אל עתיד יפה, נהדר ומפתיע
בעיני את נסיכה בשדה פורח
יום נפלא, ויום נישואין שמח