מכתב אהבה ראשון

-->


האם יש מישהי שאתה אוהב והיא אינה יודעת על כך, אולי יש מישהו שאת אוהבת ואין הוא מודע לכך. דרך אפקטיבית לפתוח את סגור ליבנו היא לשלוח לו או לה מכתב אהבה ראשון מכתב היכרות, שבו אנו מספרים על רגשותינו. הנה מכתב כזה:

כמה חודשים שאני מתחבט מהי הדרך הנכונה. חשוב לי להגיד לך משהו, אבל מאוד קשה לי לפנות אלייך פנים אל פנים, מכיוון שנראה לי שמה שאני מרגיש אלייך חזק כל כך ברמות מדהימות. את מבינה שכשאנו קרובים פנים אל פנים, אני חש שחסר לי חמצן, ופי נאלם דום? אני לוקח בחשבון שיכול להיות שלא חשבת על זה כך, שלא חשבת שאני מאוהב בך, אחרי הכול נראה לי שהעמדתי פנים כאילו שאת לא מעניינת אותי. אז אולי אני שחקן טוב, ואולי  זה בא לך בהפתעה גמורה. החלטתי שזהו זה, וכמו שאומרים הילדים ,על החיים ועל המוות. או שתרצי אותי ותיעתרי לצאת איתי לדייט, או שתעיפי אותי למקום פחות נעים. אבל לפחות אני אדע איפה אני עומד. אני באמת כבר לא יכול לאצור יותר את הסוד הזה בקרבי, הנה אמרתי את זה, אני אוהב אותך, אוהב אותך עד השמיים. ואני מקווה שיש לך גם כן איזשהו רגש אליי.  

באהבה כנה מהלב,