משפטי אהבה – חלק ב

להלן מבחר גדול של משפטי אהבה

החיוך שלך מזכיר לי למה כדאי לחיות בעולם הזה

אני אוהב אותך כשאת מופיעה במלוא יופייך, לבושה ומאופרת היטב
ואני אוהב אותך כשאת מתעוררת בבוקר, טבעית וחפה מכל איפור
אז אולי את מתחילה להבין עכשיו, שאני אוהב אותך בכל מצב.

נכנסת עמוק לתוך ליבי, ואני אפילו לא שמתי לב
אבל עכשיו אנ יודע בוודאות שאותך אני אוהב

אילו היה אפשר לנצח מלחמה בחיוכים, היית מביסה כל אוייב. יש לך חיוך כובש, חיוך ממיס לבבות,  וליבי לבי,  מתמוגג בכל פעם מחדש לראות את החיוכים המדהימים שלך.

הייתי מוכן לבלות את שארית ימיי, את כל חיי יחד איתך. אבל האם זה הדדי, האם גם את תאהבי אותי? לפעמים אני מרגיש מתוסכל וכועס על עצמי שדווקא בחרתי, מכל הבנות דווקא להתאהב בך. אבל אני לא יכול להימנע מכך.

אומרים שישנו אל בשם קופידון, הוא מין כזה שדון, ששולח חץ היישר אל תוך הלב, ובמי שננעץ החץ, מייד הוא מתאהב.

את בשבילי עולם שלם, את בשבילי האוקיאנוסים והיבשות, את בשבילי השמיים, הכוכבים השמש והירח, את בשבילי האדמה והאוויר לנשימה, את בשבילי הכול.

מעולם לא פגשתי מישהי כמוך בימי חיי.  אני מרגיש  בתוך תוכי שאת הדבר הנכון עבורי, אני מרגיש שיכולה להיות לנו אהבה גדולה, אהבה ענקית, אבל אני לא יודע איך לומר לך את זה. אני אפילו לא בטוח שאת מרגישה משהו כלפיי. 

אני יושב בחדרי ושומע מוזיקה, שירים עצובים, שירים של פרידה. ואני יודע שהיה לנו ביחד משהו טוב, אני יודע שהאהבה שלנו פרצה גבולות, שהיו לנו רגעים מדהימים ביחד. אבל אני לא מבין איך כל זה פתאום נגמר, ואני שואל את עצמי, האם יש לנו עוד סיכוי לחזור ולהיות שוב ביחד.

את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים, את ההוכחה לכך שיש אושר בחיים.

להמתין לאוטובוס זה בדיוק כמו להמתין לאהבה, לפעמים היא מגיעה בזמן ולפעמים היא מאחרת. לפעמים אתה נכנס פנימה ומגלה שיש לך מקום שמור, ולפעמים אתה לא מוצא את מקומך.

אומרים שאם מביעים משאלה בשעה שנופל כוכב, המשאלה הזאת מתקיימת. אז אני אשב מדי לילה בחוץ אביט אל השמיים הגדולים עם מיליוני הכוכבים ואומר בלב, הלוואי שתהיי שלי. עד שייפול כוכב.

נכון שנפרדנו, ונכון שאנו כבר לא יחד, אבל רק תגידי לי דבר אחד, תגידי לי, איך אפשר לשכוח, איך זה אפשרי?

מי שמאוהב ברגשות עזים נשטף, אך מי שלא מחזירים לו אהבה, מרגיש כאילו נטרף.

אני רוצה אותך לתמיד, רוצה אותך לנצח, האם תסכימי? אני במתח

האהבה שלנו מרקיעה שחקים, מטפסת על הרים, חוצה עמקים, שטה על פני אוקיאנוסים – לאהבה שלנו אין גבולות.

אם אנו רבים זה לא אומר שאנו לא אוהבים. זה בדיוק כמו אמא שכועסת על בנה, אך אף לא לרגע אחד אינה חדלה מלאהוב אותו. גם בשעת הכעס עדיין היא אוהבת אותו.

אני אוהב אותך כל כך, עד כדי כך, שאני אוהב אותך יותר מעצמי, אוהב אותך יותר מכל מה שאני מתאר.

לפעמים אני מתבונן בך מהצד בתשומת לב, ליבי נכסף אלייך, אפילו רק להחליף איתך מילה, אבל אני יודע עמוק בתוך ליבי שלא תהיי שלי. שנינו עשויים מחומרים אחרים, שנינו כל כך שונים, אבל מדוע אני כל כך נמשך אלייך, כל כך משתוקק אלייך, אם רק אאחוז  בידך,וכבר אושר גדול יציף את כל כולי.

ישנו שיר שנקרא, אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותי, ואני רוצה לומר לך שאש אהבתי בוערת אלייך בכזאת עוצמה שאפילו מיליון כבאים לא יצליחו לכבות אותי.

הבטחתי לך גן שושנים,  ואני מתכוון לקיים. רק תזכרי שאפילו לשושנים היפים ביותר, אפילו לשושנים הריחניים ביותר, אפילו לשושנים האדומים ביותר, יש גם קוצים.

אם תנסי לשכוח אותי, אבוא אלייך בחלומותייך, אם תנסי לדחות אותי, אופיע בדימיונך לנגד עינייך, אם תנסי לאהוב אותי, תביני עד כמה טוב יכול להיות לנו ביחד.

למה תמיד אני מתאהב באלה שלא אוהבות אותי? למה תמיד אני נמשך אל אותה מלכודת ונופל חבול ופצוע? למה אני לעולם לא לומד?

כמה שרדפתי אחרייך, כך רק התרחקת
כמה שרציתי אותך ,כך רק ברחת,
כמה  שהייתי רציני איתך, כך רק צחקת.
אז הפסקתי לרדוף, ולרצות אותך כל כך
ואני כבר לא רציני ואני לא נעלב
אז איך זה שדווקא את רוצה אותי עכשיו?

אומרים שלכל סיר יש מכסה, אז מה יעשו הסינים שיש להם ווק?

מי שמגיע לגיל מאוחר וטרם התחתן, נהוג לזרז אותו, ולומר לו שימהר, פן יאחר את הרכבת. אבל כאשר מדובר ברכבת ישראל, אין לו בכלל מה לדאוג, ממילא היא לא יוצאת בזמן.

אצלול למעמקים להביא לך פנינים נדירות, אטוס לחלל להביא לך אבק כוכבים,  אטפס על הר גבוה ואקטוף עבורך את פרח לב הזהב. למה שאעשה כל זאת? כי אותך אהבתי, ותמיד אותך אוהב.

 אם האהבה עיוורת אז מדוע אני רואה אותך כל כך ברור וכל כך טוב.

מכתבי אהבה נפלאים

מכתב אהבה לאישתי - בזמן משבר