מכתב לאחר פרידה




היי קרן,


מכיוון שהשיחה האחרונה שלנו היתה קצרה, ומבחינתי אף מפתיעה, אני בכל זאת רוצה לתת את נקודת המבט שלי לקשר הזה שהיה בינינו בחודש האחרון....נכון, מלכתחילה, לא ידעתי לנחש עד כמה הקשר הזה יימשך, אבל לא חשבתי שיימשך כל כך מעט. אני חושב שלא שיחקתי איתך משחקים ובאתי נקי נטול פוזות...(אולי יותר מדי)

אני כן חושב שהתפתח כאן משהו יפה, אולי בלי זיקוקים מתפוצצים באוויר, ובלי מוזיקה הוליוודית דרמטית, אבל זה הסתמן כקשר טוב. באתי אל הקשר הזה מתוך נכונות להשקיע וללכת רחוק למען הקשר איתך, ומתוך נכונות לעשות הרבה למענך. חבל לי שזה נגמר, ואני לא יכול לומר שאין לי רגשות כלפייך. גם קשה לי להאמין שלך אין כלל רגשות כלפיי. קצת עצוב לי עכשיו וכבד לי על הלב, ויש קצת תחושה של ריקנות. נותרו לי כמה זיכרונות נעימים מהתקופה הלא ארוכה שהכרנו, ואפילו  כמה תמונות. אני מצטער, לעצמי, שלא ראיתי את זה מגיע אני לא כותב לך כדי לגרום לך לשנות את דעתך, כי ברגע שאמרת את הדברים שאמרת, אני גם לא רואה סיבה או טעם לחזור להיות ביחד. אמרתי לך פעם שאני מאמין בגורל ואם לא נועדנו להיות יחד – אז כנראה שכבר לא נהיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה