רעיונות ליום האהבה



הנה כמה רעיונות טובים כיצד להפתיע ולחגוג את יום האהבה:

רעיון ליום האהבה –  ארוחה רומנטית, 
הגשת ארוחת בוקר למיטה, אינה רק מחווה רומנטית, אלא גם תשרה את האווירה החיובית הנכונה. אפילו אם אתם אנשים עסוקים מאוד ולוח הזמנים שלכם צפוף, עדיין אתה יכול להגיש להתייחס אליה בדרך מיוחדת ולהגיש לה ארוחת בוקר 10 דקות לפני הזמן שהיא רגילה להתעורר.

תפתיע אותה בארוחת ערב ביתית. צא מוקדם מהעבודה, ודאג לארוחה זוגית מפנקת. אתה יכול לבשל בעצמך או לקנות אוכל איכותי מוכן. פשוט קנה מה שאתה יודע שהיא הכי אוהבת לאכול. צור את האווירה הנכונה, נרות דולקים מוזיקה שקטה ורגועה. כבה את הטלוויזיה, נתק את הטלפונים. לקינוח תוסיף תותים וקצפת.

תמלא סל פיקניק בכל טוב, תוסיף בקבוק יין טוב או שמפניה צוננת. אם אתה לא בטוח מה לשים בסל, קח איתך לחם טרי וריחני, גבינות טובות, ירקות, ופירות. צאו לפינקניק משותף.


רעיון נוסף ליום האהבה – פרסם את אהבתך
זה רעיון מגניב ליום האהבה ואפשר ליישם אותו בכמה דרכים לפי התקציב העמוד לרשותך. אם יש לך תקציב גדול, הזמן שלט חוצות גדול, המביע את אהבתך ומאחל יום אהבה שמח לבת זוגתך. תדווא שהשלט ממוקם כך שהיא תראה אותו בדרך שהיא עושה מהעבודה הביתה, או שפשוט תאמר לה שאתה לוקח אותה לטיול קצר, ודאג לכך  שהיא תראה את השלט בהפתעה. אם אין לך תקציב גדול, הזמן שלט בד דומה, ותלה אותו על המכונית שלך. פרסם מודעה בעיתון המקומי שמתארת את האהבה שאתה חש כלפיה.

עוד רעיון ליום האהבה - עצב את הבית ליום האהבה

לא מדובר כאן בעיצוב פנים, אלא בקישוט הבית  בסרטים בצבעים של אדום ולבן הנושאים את הכיתוב, אני אוהב אותך. בלוני הליום, ועוגה מקושטת. כאשר בת הזוג שלך תיכנס לחדר היא תהיה מסונוורת  מאהבה.