2 רעיונות למתנות יום הולדת


כולם אוהבים לקבל מתנות כיפיות ליום ההולדת. מתנה היא דרך מוחשית להוקיר את האדם היקר לנו, להשקיע בו, ולהעניק לו. זה לא חשוב אם המתנה עולה 20 שקלים 200 שקלים, או אלף שקלים, מה שחשוב זאת הכוונה ועצם המאמץ שהושקע על מנת להביא את המתנה למי שחוגג יום הולדת.
רעיונות למתנות

רעיון למתנה ליום הולדת - שוברי שי מתנה
שוברי שי מהווים מתנה נפלאה, שניתן להתאים אישית לפי אישיותו והעדפותיו של מי שחוגג יומולדת. אם לדוגמה מדובר בבחור או בחורה שאוהבים לקרוא, ניתן לרכוש עבורם שוברי שי בסטימצקי, כדי שייכנסו לאחת מחנויות הספרים וייבחרו את הספרים האהובים עליהם, וישלמו באמצעות שובר המתנה. שוברים לארוחת בוקר מפנקת, שובר קולנוע וי. איי.פי, הכולל כיבוד, יכולים להתאים כמעט עבור כל אחד. אם אתם רוצים לפנק במתנה זוגית אז שובר חופשה בבית מלון לילה אחד, יכול להיות פתרון מצוין.

רעיון למתנת יום הולדת -  מנוי
כמו שוברי מתנה ניתן לרכוש במתנה ליום הולדת, מנוי למגזין ספציפי. אנשים שונים מתעניינים בנושאים שונים, וישנם מגזינים על כל נושא שרק תעלה על דעתך. עבור אישה שאוהבת לטפח את עצמה ניתן לדוגמה לרכוש מגזין יופי,או מגזין אופנה. עבור גבר שמתעניין במכוניות ניתן לרכוש מגזין לרכב. למי שמתעניין בצילום אפשר לרכוש מנוי למגזין צילום. יש מגזינים בנושאי מחשבים, עיצוב פנים, תיירות,כלכלה,בריאות,הורים וילדים ועוד עוד. ניתן למצוא מגזין מתאים כמעט עבור כל אחד.