בקשה לשנה החדשה

שלום לך אלוהים,
אני לא בטוח שאתה שומע אותי, אבל אם כן...
לשנה החדשה



















תראה, אני בסך הכול אהיה בן 5 בעוד חודשיים, ולא הכול אני יודע על העולם הזה שלך שבראת. אבל יש דבר אחד שאני יודע, וזה שיש הרבה ילדים עצובים בעולם שלך, וזה עושה אותי מאוד עצוב לחשוב על אותם ילדים. אתה שואל מאיפה אני יודע? ראיתי בטלוויזיה, ראיתי הכול. ראיתי את העוני ואת הכאב בעיניים של הילדים האלה שאין להם מה לאכול, ראיתי את הבגדים הישנים והמלוכלכים שהם לבשו. אני לא יודע איך אתה מרשה שבעולם שלך זה יהיה. טוב אני לא מאשים אותך, אולי לא שמת לב, אולי היית עסוק בדברים אחרים. כי אתה צריך כל הזמן לשמור על כל העולם, אז זה בטח קשה מאוד, כי זה עולם גדול, ויש הרבה מדינות וכל מיני ארצות, ויש המון המון אנשים בעולם. כן, ראיתי את הילדים האלה שאפילו אין להם הורים ואין מי שידאג להם. אז אלוהים, אם אתה עכשיו לא כל כך עסוק, ואם יש לך רק דקה בשבילי, ואם אתה שומע אותי, תדאג בבקשה לילדים האלה, כי כבר אין להם מי שידאג להם. כי אין להם אימא ואין להם אבא.

ובבקשה לשנה החדשה, אם אני יכול לבקש רק עוד דבר אחד, שמור על אימא ואבא שלי ועל אחותי התינוקת. הם כל כך יקרים לליבי הקטן, אני לא יודע איך אוכל להסתדר בלעדיהם בעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה