מכתב בקשת סליחה וחרטה מגבר לאישה


מרגע שזה קרה ההתפרצות הזאת, אני לא מפסיק לחשוב על זה. אני מתחרט, מצטער ומתייסר. איך יצא ממני כזה רוע? איך פגעתי במישהו שאני כל כך אוהב? אני אפילו לא מבין מאיפה זה צץ.
זה לא מגיע לך. נהגתי בטיפשות ובחוסר התחשבות. הייתי אידיוט.
אני רק רוצה לעשות הכל שדבר כזה לא יקרה שוב לעולם. לא ברור לי מה יהיה טיבם של היחסים בינינו. בין אם זה ישוב לקדמותו, או שזה יינתק לגמרי. בכל אופן, אדאג לכך, שלא תיפגעי ממני עוד לעולם. 


אני מעדיף למות, מאשר לפגוע בך.
אני בשר ודם , ובוודאי שלא מושלם.
לכל אחד בחיים יש רגעי שיא ורגעי שפל. לכל אחד יש רגעים שהוא גאה בהם, וכאלה שהוא מתבייש בהם. זה לא היה רגע טוב.
את לא חייבת לקבל את בקשת הסליחה. וזה גם בסדר. אחרי הכל, בסך הכול אנו בקשר הזה מרצוננו החופשי...זה יהיה הפסד גדול, אבל בני אדם מתרגלים לכל דבר. עם כל הצער והכאב, גם לזה אפשר להתרגל. כמו שהתרגלנו לכל מיני דברים לא נעימים אחרים בחיים.

אני מתנצל מעומק הלב, אני מצטער על הרגע הארור הזה. הלוואי ולא היה. מקווה שנוכל להתגבר על המשבר ולשוב ולהיות יחד. לאהוב, ליהנות יחד, ולפרוח.

אוהב אותך עד בלי די.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה