מכתב אהבה נכזבת


כל מה שעשיתי כל מה שניסיתי כדי לכבוש את ליבך או לפחות להשיג את תשומת ליבך, לא הצליח. אחרי תקופה ארוכה שאהבתי אותך וחלמתי שזה יהיה הדדי, הבנתי שזה חסר סיכוי. אני יודע שבקרב הזה הובסתי אבל צריך לדעת להפסיד בכבוד. ידעתי שכבר לא נותר אף סיכוי וזה הסוף. 

חשתי שזוהי תקופת השפל בחיי. בחיים שלי לא התאכזבתי ככה, כפי שהתאכזבתי ביום ההוא ממך. חלומי התנפץ לאלפי רסיסים. וכל אחד מהם חד ונוקב את הלב. זה הקיץ הקשה ביותר בחיי. אני מרגיש כאילו שום דבר לא יעזור לסגור את החלל העצום שנותר בליבי. כל מה שאני עושה עכשיו הוא להרגיע את עצמי ואת עצביי. אני עושה מאמצים עילאיים שלא לאבד את הצפון ולשמור על שפיות דעת. כי באמת אני מרגיש אבוד, כאילו מישהו ריסק אותי, ולא יודע איך להתאושש. 

נותר בי פצע גדול ופתוח שעדיין שותת דם. בטח ייקח לי המון זמן להחלים ממנו. ולאחר שאחלים עדיין תישאר שם צלקת לנצח. הייתי צריך לדעת מלכתחילה שזוהי אהבה בלתי אפשרית. זהו זה, אני הפסקתי לרדוף אחרייך, זה המכתב האחרון. זה המשפט האחרון, זוהי המילה האחרונה.

תגובה 1:

  1. זה לזכרו של ג'ורג מייקל
    זמר נפלא עם קול אדיר במיוחד! שירים כל כך יפים
    אהבתי אותו מאוד:{

    השבמחק