ברכה לחייל המתגייס לצבא


חייל שלנו,
להיפרד ממך היום זה לא קל. הנה הגיע הרגע להפקיד את גורלך בידי הצבא. ואנו נאלצים לפעול בניגוד לרצון הטבעי לשמור לגונן ולשמור אותך קרוב אלינו. הגיע הרגע לתת לך ללכת לשחרר אותך. כמו שאומר הפתגם, אם אתה אוהב מישהו – שחרר אותו. להניח לך ללכת לדרך משלך. הנה עוד רגע אתה פורש כנפיים ועף לך לדרכך.

אנו דואגים כל הזמן לשלומך ולביטחונך, אבל יודעים שאפשר לסמוך עליך. וכשתהיה אי שם רחוק נתגעגע אליך, ולא נפסיק לחשוב עליך. מה הוא עושה עכשיו? האם הכול בסדר אצלו? תזכור אנו כאן מאחורי הקלעים כדי לתמוך בך ולפרגן לך, לעזור לך כשצריך. אל תהסס לבקש עזרה ולפתוח את הלב. גם אם תטעה גם אם תשגה, לא נורא. תמיד אפשר לתקן. למד מהדרך תצבור ניסיון חיים. תצבור שעות טיסה. ולך קדימה. ברור לנו שתנחל הצלחות גדולות  חובב אקשן שכמותך. יש אנשים של דיבורים ויש אנשים של מעשים. ואתה בעיקר אוהב לעשות.

אנו סומכים על מפקדי צבא הגנה לישראל, שיעשו הכול כדי לשמור עליך. יחד עם זאת אנו מבקשים שתבטיח לנו שגם אתה עצמך תעשה כל מה שאתה רק יכול כדי לשמור על עצמך. השתמש בכלים ובכישורים שרכשת לך בחייך הצעירים. איך רואים שאתה בוגר? דרך הדעות המגובשות שאתה מביע, בבחירות שאתה עושה. בדרך המשכנעת והבוטחת בה אתה מדבר. אפשר להרגיש שאתה מאמין במה שאתה אומר. שאתה מאמין בצדקת הדרך שלך. שמור על מוראל גבוה ומצב רוח מצויין.

בברכת
גיוס קל ונעים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה