מכתב אהבה לאושר שלי

אושר שלי לקח לי המון זמן למצוא אותך. למעשה יותר מדי זמן חיפשתי אותך. כמו בני ישראל שהלכו במדבר 40 שנה עד שהגיעו לארץ המובטחת. ואני לבסוף הגעתי אלייך. כמו ניצול בסערה שהגיע אל חוף מבטחים.

יקירה, יחד אנו בלתי מנוצחים. שנינו יחד נעשה מה שטוב לנו. בלי להיות חייבים דבר לאף אחד, ובלי לעשות חשבון לאף אחד. את היצור המקסים ביותר בעולם כולו. את יחידת סגולה. חזקה ועמוקה ובו בעת גם שברירית ורכה. אני מכתיר אותך לנסיכת חיי. את כמו יום אביב צלול ונעים עם המון פרחי בר צבעוניים ונהדרים. נסיכה בת מלוכה איתך אני מרגיש הכי נוח שבעולם, והכי טבעי שבעולם. את הכוח המניע שבחיי. את זו המעניקה לי את הכוח והמוטיבציה לזנק קדימה לעבר ההצלחה, ולעשות הכול הכי טוב שאני יכול. כי כשיש אותך אז יש גם טעם לעשות את זה הכי טוב. זה יכול להישמע נדוש, אבל זוהי האמת לאמיתה.

את זוהרת לאור הירח, ומציתה בי אש של כוחות שנטשו אותי מזמן. מבט אחד מעינייך הבוהקות מעיף אותי לשמיים. את סוחפת אותי ואני נוסק גבוה, ומגיע אל חוף מבטחים. זה כמו כישוף  כמו לחש קסום ומהפנט. יש לך סטייל ויש לך סגנון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה