מכתב לפיוס בת הזוג


מכתב להצלת הזוגיות, ולהחזרת אהבה
מחלוקות וריבים בין בני זוג קורים. אין זוג שלא עובר קשיים בדרך אבל אנשים שממהרים להיפרד, הם אנשים שפוחדים להתמודד. בואי נשים את העוקץ בצד ונתמקד בטוב ובדבש - כי יש שם דבש.  אומרים שמי שעוזב את האהבה  - האהבה עוזבת אותו. בואי לא נוותר זה על זו. נקום ולא ניפול, נמשיך ולא נכנע, נתמודד ולא נברח. תני לי להסביר לך משהו חשוב - כאשר אהבה ביסודה היא אמיתית, היא דבר מאוד עוצמתי, כי עד היום אני נרגש מכל מפגש שלנו. אני יודע שאנו יכולים להחזיר לעצמנו את חדוות הביחד שהיתה לנו, להתכנס לקסם שבזוגיות וליצור במו ידינו את המשפחה החמה והאוהבת עליה חלמנו תמיד. נעמיק את הקשר בינינו יותר ויותר. יקירתי, יש בינינו חיבור טבעי ואנו נמשכים זה לזו אני רואה עתיד משותף אך ורק איתך, ואיתך אני יודע - השמיים הם הגבול. את תראי שבקרוב סערות הנפש ישככו ויירגעו, ומתוכן תעלה ותצמח אהבה גדולה ואיתנה מאי פעם. נאסוף את שלל הזיכרונות הנעימים והרגעים היפים והמרגשים שהיו לנו. את תראי עד כמה טוב להתקרב ולהשיב את הרומנטיות. להסתכל קדימה ולבנות יחד חיים חדשים מלאי עוצמה. צפויים לנו עוד המון ימים טובים וחוויות נעימות. את יקירתי היית ונותרת התקווה הגדולה של חיי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה