ברכות יום הולדת לנכדה מהסבתא


איחולים וברכות ליום הולדת לנכדה
לרוני נכדתי האהובה

איחולים מסבתא לנכדה ליום הולדת
















נכדתי היקרה
נכדתי האהובה
יום ההולדת שלך
הוא הזדמנות מיוחדת
לומר לך עד כמה אני אוהבת

זוהי גאווה עבורי להיות הסבתא שלך
להיות סבתא לנכדה יפה ומוצלחת כל כך
מזל טוב לרגל יום הולדתך

אני מאחלת לך אושר וחיים טובים
בריאות והצלחה בכל מה שתבחרי לעשות בחיים
מאחלת לך נכדה יקרה עתיד בהיר נהדר ומזהיר.

כשאני מתבוננת בך אני רואה
ילדה שמחה וחכמה
ילדה שהיא פשוט נשמה
כשאני מתבוננת בך אני רואה
את הדבר המתוק ביותר בעולם
אני רואה את הנכדה הטובה מכולן.

אני רוצה שתדעי עד כמה את קרובה לליבי
חשוב לי לומר לך נכדתי שאת יקרה לליבי
תמיד זה עונג וכיף לארח אותך בביתי
לשוחח איתך ולתת לך את ברכתי

מזל טוב ענק לרגל יום הולדתך

מזל טוב מסבתך

מאחלת באהבה,
סבתא שמחה



טיפ
ניתן לשמור את התמונה ולהוסיף אותה
אל הברכה - קליק ימני בעכבר
שמור מטרה בשם
As Target As

אהבת את הברכה? אולי לא. 

אני מזמין אותך לכתוב לי את דעתך. 
לכתוב תגובה בשדה התגובות מטה.



ברכות יום הולדת לנכד

ברכת יום הולדת גיל שנה


ברכות ליום הולדת לנכדה מסבא




נכתב על ידי
יוסי נפקר
Yossi Nafkar


סרטון חדש חושף איך

3 תגובות:

  1. אהבתי ! איפה ניתן להשיג באתר עוד וידיאו של ברכות ליום הולדת ?
    האם אתם זה גם אתר הברכות הישראלי www.ברכות.co.il

    השבמחק
  2. אהבתי את הברכה תבורכי מאוד יפה

    השבמחק
  3. אהבתי את הברכה ממש יפה ותודה

    השבמחק