חשיבותה של התודה

מתי בפעם האחרונה מצאת את עצמך מלא ברגשי תודה כלפי מישהו? האם חשבת להודות לו במילים מפורשות, אולי במכתב, אולי להוסיף אגרת ברכה מהודרת שמצורף אליה טקסט יפה ומרגש? אולי אפילו לצרף לאגרת הברכה הזאת משהו קטן, מתנה קטנה שמסמלת ומביעה הערכה כלפי הצד השני?
לא מספיק להרגיש אסיר תודה, ולא מספיק לומר בינך לבין עצמך עד כמה אתה מעריך את מה שנעשה עבורך, צריך לומר את זה לכתוב את זה ולהעביר את המסר של הכרת התודה לצד השני. תודה היא מילת קסם בעלת עוצמה רבה, נסה את זה, תשתמש בזה ותרגיש את כוחה של אמירת התודה, אתה תגלה את כוחו של מכתב תודה. כל אלה יוצרים אנרגיות חיוביות סיפוק וקורת רוח לא רק בקרב המקבל, אלא אף בקרב זה שיזם את הכרת התודה.

כאשר אתה חש רגשות של הכרת תודה כלפי מישהו, אל תגיד סתם מתוך נימוס תודה, אלא תביע את הרגשות הללו. אתה מבין אם מישהו עשה עבורך משהו בעל ערך, אם מישהו עשה עבורך משהו שיש לו חשיבות - אם מישהו היטיב עמך, ושיפר את חייך – מדוע שלא תעשה עבורו בתמורה מחווה של הכרת תודה?

על פי ספר הסוד, הכרת תודה היא דרך מצוינת להפעיל את חוק המשיכה. כל מה שאתה מכיר עליו תודה, מגיע אליך אף בעוצמה גדולה יותר. אם אתה מכיר תודה על כך שיש לך כסף בבנק, אז אתה תגלה שהכסף ימשיך להגיע אליך ובעוצמה רבה יותר. אדם שמכיר תודה מעורר רגשות חיוביים ומושך אליו עוד ועוד מהחיובי הזה. מה ההפך מהכרת תודה? – תלונה. להתלונן זה ההפך מלהכיר תודה. אדם שמתלונן מעורר רגשות שליליים ומושך אליו עוד מהשלילי הזה. לכן לעולם אל תתלונן, מוטב תמיד להכיר תודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה